Forum ¦wiadomego ¦nienia! - psajko.pl Strona G³ówna
RejestracjaSzukajFAQU¿ytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Wielka Ksiêga Sennych Zaklêæ
Id¼ do strony 1, 2  Nastêpny
 
Odpowiedz do tematu    Forum ¦wiadomego ¦nienia! - psajko.pl Strona G³ówna » Wewn±trz sennego ¶wiata Zobacz poprzedni temat
Zobacz nastêpny temat
Wielka Ksiêga Sennych Zaklêæ
Autor Wiadomo¶æ
Golabek



Do³±czy³: 05 Wrz 2012
Posty: 249
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 10 razy
Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: Okolice Olsztyna
P³eæ: Mê¿czyzna

Post Wielka Ksiêga Sennych Zaklêæ
Witajcie senni podró¿nicy !

Przedstawiam wam "Wielk± Ksiêgê Sennych Zaklêæ" stworzona przez u¿ytkowników www.psajko.fora.pl/ . Zawiera ona 4 typy zaklêæ:
-Teleportacyjne
-Zniszczenia
-Obezw³adnienia
-Defensywa


W ka¿dym typie istnieje po 10 zaklêæ. Te pierwsze s± ¶rednie i do¶æ ³atwe do wykonania, jednak¿e ostatnie s± najbardziej potê¿ne i trudne do wykonania. A wiêc:
- Pocz±tkuj±cy w LD
- Mog± oni u¿ywaæ zaklêæ od poziomu 1-3, inaczej grozi to obudzeniem siê.

- ¦rednio-zaawansowani w LD
- Mog± oni u¿ywaæ zaklêæ od poziomu 1-6, inaczej grozi to obudzeniem siê
- Zaawansowani w LD
- Mog± oni u¿ywaæ wszystkich zaklêæ tu podanych.

Jak rozpoznaæ, czy jeste¶ Pocz±tkuj±cym, ¦rednio-zaawansowanym czy Zaawansowanym ?
To proste.
Sam to ustal. To ty tworzysz w³asn± rzeczywisto¶æ we snach. Je¶li uwa¿asz, ¿e mo¿esz od razu u¿ywaæ wszystkich zaklêæ, to tak bêdzie, je¶li jednak uwa¿asz, ¿e musisz zacz±æ od czego¶ mniejszego, to niech tak bêdzie.

Aby jakiekolwiek zaklêcie zadzia³a³o, nale¿y wymówiæ formu³ê:
"<Typ zaklêcia> <Numer zaklêcia> <Nazwa zaklêcia>"
Przyk³adowo:
"Zniszczenie numer 4 - Zmro¿enie"


Poni¿ej zostawiam wam 4 typy zaklêæ. Jest to owoc mojej pracy razem z u¿ytkownikami http://www.psajko.fora.pl/ , dziêkujê wszystkim osobom za aktywne udzielanie siê w temacie i podawanie inspiracji na dalsze zaklêcia, gdy by³em w martwym punkcie.


Teleportacja

#1 ¦ciana przestrzeni
Opis: Tworzy portal na wskazanej przez nas ¶cianie wielko¶ci drzwi.
Wykonanie: Podczas wymawiania formu³ki "Teleportacja numer 1 - ¦ciana przestrzeni" lub po niej
rysujemy na odleg³o¶æ (Stoimy przed ¶cian±, ale jej nie dotykamy, tylko wskazujemy palcem) prostok±t na wybranej przez nas ¶cianie i my¶l±c o jakim¶ miejscu wskoczyæ w portal, który tam siê pojawi.

#2 Skok
Opis: Robimy wysooki skok patrz±c w górê i po chwili znajdujemy siê w miejscu, w którym chcemy.
Wykonanie: Podczas wymawiania formu³ki "Teleportacja numer 2 - Skok" lub po niej skaczemy w górê i opadamy w miejscu, w którym chcemy.

#3 ¦wietlna kurtyna
Opis: Ci±gniemy sznurek i opada kurtyna do miejsca, do którego chcemy i¶æ.
Wykonanie: Podczas wymawiania formu³ki "Teleportacja numer 3 - ¦wietlna kurtyna" lub po niej
zaczynamy widzieæ sznurek, wtedy go ci±gniemy w dó³, nastêpnie puszczamy, jakby opada nam
powietrzna kurtyna i widzimy miejsce, do którego chcemy siê udaæ, po czym w nie wchodzimy.

#4 Rozmycie obrazu
Opis: Nagle obraz wko³o nas siê rozmywa, jak przy szybko¶ci ¶wiat³a w gwiezdnych wojnach i
pojawiamy siê w miejscu, w którym chcemy siê pojawiæ.
Wykonanie: Podczas wymawiania formu³ki "Teleportacja numer 4 - Rozmycie obrazu" lub po niej stoimy w miejscu i nigdzie nie idziemy, inaczej mo¿e nas wywaliæ ze snu, nie robimy nawet kroku. Obraz siê rozmywa, po 5 sekundach wraca do normalnego stanu i jeste¶my w miejscu, w którym byæ chcieli¶my.

#5 Rysunek przestrzenny
Opis: Rysujemy w powietrzu portal o kszta³cie prostok±tu, po czym w niego wskakujemy i jeste¶my w
miejscu, do którego chcieli¶my siê udaæ.
Wykonanie: Wyjmujemy co¶ do rysowania/malowania i wymawiamy formu³ê "Teleportacja numer 5 -
Rysunek przestrzenny", i rysujemy w powietrzu portal w kszta³cie prostok±tu, po czym do niego
wskakujemy i jeste¶my na miejscu.

#6 Kula przeniesienia
Opis: Tworzymy kulê wokó³ naszego cia³a, nastêpnie rozpada siê ona i widzimy miejsce, gdzie
chcieliby¶my byæ.
Wykonanie: Podczas wymawiania formu³ki "Teleportacja numer 6 - Kula przeniesienia" lub po niej,
tworzy siê wokó³ nas kula, ale nie od razu, tylko pojawia siê wokó³ nas niebieska energia, która
zamienia siê w jak±¶ tward± materiê, a nastêpnie siê rozpada i jeste¶my na miejscu

#7 Tysiêczna dziura
Opis: Tworzymy przed/pod sob± dziurê, w któr± wpadamy lub wskakujemy i znajdujemy siê na miejscu,
w którym chcemy byæ.
Wykonanie: Podczas wymawiania formu³y "Teleportacja numer 7 - Tysiêczna dziura" lub po niej, przed
nami lub pod nami tworzy siê na ziemi, pod³odze itp. dziura, w któr± wpadamy lub wskakujemy, lecimy i spadamy na nasze miejsce.

#8 Bia³a b³yskawica
Opis: Uderza w nas b³yskawica, ale nie czujemy bólu, o¶lepia nas i pojawiamy siê w miejscu, do którego chcieli¶my siê udaæ.
Wykonanie: Podczas wymawiania formu³y "Teleportacja numer 8 - Bia³a b³yskawica" lub po niej, uderza
w nas b³yskawica z nieba, która nas o¶lepia (nic nas nie boli) i gdy odzyskujemy wzrok, pojawiamy siê w naszym upragnionym miejscu.

#9 Lustrzana kopu³a
Opis: Pojawiaj± siê wokó³ nas lustra, które sk³adaj± siê w kopu³ê, w której jeste¶my ¶rodku, po kilku
chwilach wszystkie naraz pêkaj± i jeste¶my w naszym miejscu.
Wykonanie: Podczas wymawiania formu³ki "Teleportacja numer 9 - Lustrzana kopu³a" lub po niej
pojawiaj± siê wokó³ nas lustra, którze razem tworz± siê w kopu³ê, jeste¶my w jej ¶rodku. Po chwili,
lustra pryskaj± i pojawiamy siê w naszym wymarzonym miejscu.

#10 Zgubiony wiatr
Opis: Tworzymy przed sob± powietrzny wir, po czym w niego skakujemy. Gdy przeskoczymy przez
niego, jeste¶my w innym miejscu.
Wykonanie: Podczas wymawiania formu³y "Teleportacja numer 10 - Zgubiony wiatr" lub po niej, pojawia siê przed nami powietrzny wir/tornado, w które wkakujemy i gdy przez nie przeskoczymy, pojawiamy siê w innym miejscu.


Zniszczenie

#1 Ognisty strumieñ
Opis: Tworzymy niewielk± wi±zkê ognia, która leci w stronê przeciwnika i go podpala, odpycha.
Wykonanie: Podczas wymawiania formu³y "Zniszczenie numer 1 - Ognisty strumieñ" lub po niej,
kierujemy rêkê ku przeciwnikowi. Nastêpnie z naszej rêki lub palca leci niewielka wi±zka ognia, która
mo¿e go podpaliæ lub odepchn±æ.

#2 Tysiêczne ostrza
Opis: Pojawiaj± siê wko³o nas ma³e ostrza (oko³o tysi±c), które nastêpnie lec± w stronê przeciwnika i go rani±, k³uj±.
Wykonanie: Podczas wymawiania formu³y "Zniszczenie numer 2 - Tysiêczne ostrza" lub po niej,
pojawiaj± siê wokó³ nas tysi±c ostrz skierowane w stronê przeciwnika, po czym lec± do niego i mog± go
unieruchomiæ na pewien czas, lub lekko zranæ.

#3 Strza³ niebieskiego ognia
Opis: Tworzymy przed rêkami kulê, która leci i powoduje niewielk± eksplozjê.
Wykonanie: Podczas wymawiania formu³y "Zniszczenie numer 3 - Strza³ niebieskiego ognia" lub po niej, tworzymy przed sob± niebiesk± kulê, która leci i powoduje eksplozjê, która mo¿e zraniæ przeciwnika.

#4 Zmro¿enie
Opis: Tworzymy przed rêkami wi±zkê lodu, która zamra¿a przeciwnika. Po chwili, gdy dotkniemy lodu, rozpadnie siê on razem z przeciwnikiem.
Wykonanie: Podczas wymawiania formu³y "Zniszczenie numer 4 - Zmro¿enie" lub po niej, z³±czamy obydwie d³onie i wypuszczamy z nich wi±zkê lodu, która leci w stronê przeciwnika i go zamra¿a. Kiedy uderzymy nastêpnie t± zamro¿on± bry³ê, rozpadnie siê razem z cia³em przeciwnika. Mocniejsi wrogowie mog± spokojnie odeprzeæ ten atak.

#5 Pal±ca B³yskawica
Opis: Tworzymy przed rêkami kulê ¿ó³tej energii, z której po chwili leci w wybran± przez nas stronê
¿ó³ta b³yskawica.
Wykonanie: Podczas wymawiania formu³y "Zniszczenie numer 5 - Pal±ca b³yskawica" lub po niej, przed
naszymi rêkami pojawia siê kula ¿ó³tej energii, z której po chwili leci ¿ó³ta b³yskawica w stronê, w któr± mamy skierowan± rêkê.

#6 Oszczep zag³ady
Opis: Tworzymy w naszych rêkach zielony, energetyczny oszczep, który rzucamy w stronê przeciwnika.W locie rozk³ada siê on i powiêksza do 4 ostrzy, które emanuj± pr±dem i w koñcu, trafiaj±c przeciwnika, powoduj± do¶æ du¿y wybuch.
Wykonanie: Podczas wymawiania formu³y "Zniszczenie numer 6 - Oszczep zag³ady" lub po niej,
tworzymy w naszych rêkach zielony energetyczny oszczep, który rzucamy w stronê przeciwnika. W
locie rozk³ada siê on i powiêksza do 4 ostrzy, które emanuj± pr±dem lub energi± ,i trafiaj±c
przeciwnika powoduj± do¶æ du¿y wybuch. Zaklêcie mo¿e powa¿nie zraniæ przeciwnika.

#7 ¯ó³ty ³añcuch
Opis: Tworzymy ³añcuch, który, po zwi±zaniu wroga razi go pr±dem.
Wykonanie: Podczas wymawiania formu³y "Zniszczenie numer 7 - ¯ó³ty ³añcuch" lub po niej, u góry
pojawia siê ³añcuch, który szybko opada i zwi±zuje przeciwnika, a nastêpnie razi go pr±dem o bardzo
wysokim napiêciu, który mo¿e go obezw³adniæ i powa¿nie zraniæ.

#8 Podwójny strza³ niebieskiego ognia
Opis: Tworzymy przed rêkoma o wiele wiêksz± kulê niebieskiego ognia, po czym wysy³amy j± do
przeciwnika.
Wykonanie: Podczas wymawiania formu³y "Zniszczenie numer 8 - Podwójny strza³ niebieskiego ognia"
lub po niej, tworzymy przed rêkoma o wiele wiêksz± kulê niebieskiego ognia, po czym leci w wybran±
stronê i powoduje wielki wybuch. Zaklêcie jest zwielokrotnieniem si³y, mocy i wielko¶ci zaklêcia 3, mo¿epowa¿nie zraniæ lub zabiæ przeciwnika.

#9 Mroczny kr±g
Opis: Po stworzeniu 4 kul dooko³a przeciwnika tworzymy wokó³ niego sferê, po czym rozpoczyna siê
ogromny wybuch.
Wykonanie: Podczas wymawiania formu³y "Zniszczenie numer 9 - Mroczny kr±g" lub po niej, tworzymy
w swoich rêkach mroczne kule, takie jakby czarne fireballe i szybko ustawiamy je woko³o przeciwnika,
ka¿dy w jednym kierunku ¶wiata. Po 3 sekundach powstaje mroczna sfera, mamy wtedy 5 sekund na
odsuniêcie siê jaki¶ kilometr (w LD mo¿emy szybko biegaæ) po czym powstaje w tym krêgu ogromny
wybuch. Mo¿e zabiæ przeciwnika.

#10 Ostateczna scena masakry
Opis: Tworzymy wokó³ wroga setki ró¿owych mieczy, która nastêpnie wbijaj± siê w niego jednocze¶nie.
Jeden miecz równa siê 1 eksplozji zaklêcia 6, czyli jest to ogromny, wielki wybuch na du¿± skalê w
kszta³cie czaszki.
Wykonanie: Podczas wypowiadania formu³y "Zniszczenie numer 10 - Ostateczna scena masakry" lub po niej, tworzymy wokó³ wroga setki ró¿owych mieczy. Nastêpnie na nasze wskazanie rêk± na cel,
wszystkie wbijaj± siê tam jednocze¶nie i powoduj± OGROMNY WYBUCH. Radzê odsun±æ siê na dalek±
odleg³o¶æ. Jeszcze nikt nie prze¿y³ tego ataku w moich snach.
Zdjêcie: [link widoczny dla zalogowanych]


Obezw³adnienie

#1 Parali¿uj±cy palec
Opis: Dotykamy kogo¶ palcem i ten kto¶ jest sparali¿owany na kilka sekund.
Wykonanie: Podczas wymawiania formu³y "Obezw³adnienie numer 1 - Parali¿uj±cy palec" lub po niej,
dotykamy kogo¶ wybranym palcem i tym samym kompletnie go parali¿ujemy na kilka sekund.

#2 Liny wi±zania
Opis: Tworzymy 4 czerwone liny, które zwi±zuj±: rêce przeciwnika i nogi. Potem prostuj± siê i
przeciwnik jest jak na torturach Very Happy
Wykonanie: Podczas wymawiania formu³y "Obezw³adnienie numer 2 - Liny wi±zania" lub po niej, szybko dolatuj± do nóg i r±k przeciwnika czerwony 4 czerwone liny, które wi±¿± rêce i nogi. Potem prostuj± siê w powietrzu i przeciwnik ma 2 nogi na dole i 2 rêce w górze.

#3 Energetyczna lina
Opis: Tworzymy ¿ó³t±, energetyczn± linê i zwi±zujemy ni± przeciwnika. Ponadto mo¿emy j± kontrolowaæ i nawalaæ wrogami o ¶ciany lub obiekty Very Happy
Wykonanie: Podczas wymawiania formu³y "Obezw³adnienie numer 3 - Energetyczna lina" lub po niej,
chwytamy zza pleców energetyczn± linê, która tam jest i rzucamy ni± w stronê wroga. Lina powinna
sama go zwi±zaæ, potem bierzecie t± linê i mi³ego rzucania obiektem Razz

#4 Niebieska strefa
Opis: Tworzymy wko³o wroga niebiesk±, prawie przezroczyst± strefê, w której jest sparali¿owany i nie
mo¿e siê z niej przez jaki¶ czas wydostaæ.
Wykonanie: Podczas wymawiania formu³y "Obezw³adnienie numer 4 - Niebieska strefa" lub po niej,
wokó³ przeciwnika tworzy siê niebieska, prawie przezroczysta strefa. Przeciwnik jest w niej
sparali¿owany i nie mo¿e siê z niej wydostaæ przez jaki¶ czas.

#5 Magiczny sen
Opis: Powodujemy, ¿e cel zasypia na d³ugi czas.
Wykonanie: Podczas wymawiania formu³y "Obezw³adnienie numer 5 - Magiczny sen" lub po niej,
kierujemy rêke ku przeciwnikowi. Po krótkiej chwili zasypia w d³ugi sen.

#6 100 krocz±cych prêtów
Opis: Tworzy fioletowe prêty, które przybijaj± wroga do pobliskiego budynku lub ziemi, je¶li atak jest
przeprowadzony z powietrza.
Wykonanie: Podczas wymawiania formu³y "Obezw³adnienie numer 6 - 100 krocz±cych prêtów" lub po
niej, tworzymy w rêkach lub po prostu przed sob± jeden fioletowy prêt, który w locie rozmna¿a siê do
100 takich prêtów i przybija wroga do pobliskiego budynku lub ziemi. Mo¿e równie¿ zraniæ wroga, je¶li
trafi go w cia³o.

#7 Strach demona
Opis: Wskazujemy rêk± na przeciwnika, po chwili czuje on paniczny strach, powoli traci zmys³y i nie
mo¿e siê ruszyæ.
Wykonanie: Podczas wymawiania formu³y "Obezw³adnienie numer 7 - Strach demona" lub po niej,
wskazujemy rêk± na przeciwnika. Nagle, poczuwa on paniczny strach, jego serce zaczyna o wiele
szybciej biæ, powoli traci zmys³y i jest sparali¿owany.

#8 Zwój ¿ó³tego ³ancucha
Opis: Z góry zlatuje nam ¿ó³ty ³ancuch, który oplata przeciwnika i bardzo mocno go wi±¿e.
Wykonanie: Podczas wymawiania formu³y "Obezw³adnienie numer 8 - Zwój ¿ó³tego ³ancucha" lub po
niej, z góry zlatuje na przeciwnika gruby, ¿ó³ty ³añcuch, oplata przeciwnika po czyym bardzo mocno go
zwi±zuje.

#9 Mroczny pogrzeb
Opis: Tworzymy mroczny sze¶cian wokó³ wroga. W ¶rodku jest niesamowicie ciemno i mrocznie.
Wykonanie: Podczas wymawiania formu³y "Obezw³adnienie numer 9 - Mroczny pogrzeb" lub po niej,
tworzymy wokó³ przeciwnika niezmiernie mroczny, ciemny sze¶cian. ¦rodek wype³niony jest
niesamowitym mrokiem i ciemno¶ci±.

#10 Mroczne unicestwienie
Opis: Zaklêcie ³±czy siê z zaklêciem Mroczny pogrzeb i dzieli siê na 3 czê¶ci:
-Czê¶æ pierwsza : Strach demona. Wype³nia sze¶cian panicznym strachem, który parali¿uje przeciwnika.
-Czê¶æ druga : Mroczna strefa. Wko³o wroga, w ¶rodku sze¶cianu, powstaje mroczna sfera, w której
jest zamkniêty. Ta czê¶æ jest stosunkowo s³aba, jednak zabezpiecza przed wydostaniem siê czê¶ci
pierwszej poza sze¶cian.
-Czê¶æ trzecia: Mroczne pociêcie. Przeciwnik zostaje ciêty ze wszystkich stron sze¶cianu ostrzami, które s± równe moc± 100x zaklêcia Oszczep zag³ady. Kiedy zostaje pociêty, dodatkowo ostrza umieszczone w ciele przeciwnika wybuchaj±.
Wykonanie: Podczas wymawiania formu³y zaklêcia #9 lub po niej powstaje wokó³ wroga mroczny
sze¶cian. Nastêpnie podczas wymawiania formu³y "Obezw³adnienie numer 10 - Mroczne unicestwienie"
lub po niej, mówimy i robimy kolejno:
-"Czê¶æ pierwsza, Strach demona!" (Wype³niamy sze¶cian zaklêciem 7)
-"Czê¶æ druga, Mroczna strefa!" (Otaczamy przeciwnika zaklêciem 4, jednak nie jest to strefa niebieska, a mroczna)
-"Czê¶æ trzecia, Mroczne pociêcie!" (W sze¶cianie, ze wszystkich stron wróg zostaje pociêty (niszczy siê równie¿ Mroczna strefa) i w dodatku ostrza tkwi±ce w ciele wroga, wybuchaj±)
W³a¶nie po to jest potrzebne zaklêcie Mroczny pogrzeb, aby st³umiæ si³ê wybuchu ostrzy. Kiedy to zrobimy, z przeciwnika nie zostanie nawet proch. Po kilku chwilach od wybuchu zaklêcie 9 rozpada siê.
Zdjêcie: [link widoczny dla zalogowanych]


Defensywa

#1 Niebiañska tarcza
Opis: Tworzymy przed sob± tarczê przypominaj±c± krêc±ce siê ostrze koloru niebieskiego.
Wykonanie: Podczas wymawiania formu³y "Defensywa numer 1 - Niebiañska tarcza" lub po niej, towrzymy przed sob± tarczê przypominaj±c± krêc±ce siê ostrze koloru niebieskiego. Z ³atwo¶ci± odeprze ataki do 3 poziomu zniszczenia.

#2 Ziemska tarcza
Opis: Uderzaj±c w ziemiê, podnosi siê ona i tworzy nam co¶ w rodzaju tarczy. Dzia³a równie¿ na pod³ogi, kamienie itp.
Wykonanie: Podczas wymawiania formu³y "Defensywa numer 2 - Ziemska tarcza" lub po niej, uderzamy w to, co jest pod nami (ziemiê, pod³ogê, ska³ê itp.). Wtedy podnosi siê owy grunt przed nami i chroni nas przed atakiem.

#3 Kula ochronna
Opis: Tworzymy wokó³ siebie kule, która odpiera ataki od 1 poziomu zniszczenia do 5. Je¶li wykonuj±cy zaklêcie nie ma do¶wiadczenia, zaawansowany przeciwnik mo¿e przebiæ siê przez tê kulê nawet zaklêciem poziomu 3.
Wykonanie: Podczas wymawiania formu³y "Defensywa numer 3 - Kula ochronna" lub po niej, tworzymy wokó³ siebie kulê, która odpiera ataki do 5 poziomu zniszczenia, jednak jak ju¿ pisa³em, niedo¶wiadczony wykonywacz zaklêcia nie zdo³a utrzymaæ takiego ataku.

#4 Potrójna sakralna tarcza
Opis: Tworzymy przed sob± ¿ó³to-przezroczyst±, trójk±tn± tarczê, która odpiera ataki, jednak je¿eli atak jest zbyt silny, wtedy zostaje ona zniszczona.
Wykonanie: Podczas wymawiania formu³y "Defensywa numer 4 - Potrójna sakralna tarcza" lub po niej, tworzymy przed sob± potrójn±, ¿ó³to-przezroczyst± tarczê.

#5 Szara mg³a
Opis: Tworzymy wokó³ siebie mg³ê, w któr± je¶li przeciwnik wejdzie to zostanie poparzony ogniem.
Wykonanie: Podczas wymawiania formu³y "Defensywa numer 5 - Szara mg³a" lub po niej, wokó³ nas pojawia siê mg³a lub popió³, w który je¶li przeciwnik wejdzie, to zostanie poparzony.

#6 Obronne fale
Opis: Spod ziemi wytryskuj± nagle hektolitry wody, które otaczaj± nas i ochraniaj± przed atakami.
Wykonanie: Podczas wymawiania formu³y "Defensywa numer 6 - Obronne fale" lub po niej, nagle z ziemi wytryskuj± hektolitry wody, które otaczaj± nas i chroni± przed atakami.

#7 Czarna dziura
Opis: Tworzymy przed/za/z boku czarn± dziurê, która poch³ania wiêkszo¶æ ataków wroga, jednak mo¿na przeci±¿yæ tê dziurê i ona wybuchnie, je¶li ataki bêd± zbyt silne.
Wykonanie: Podczas wymawiania formu³y "Defensywa numer 7 - Czarna dziura" lub po niej, tworzymy przed/za/z boku czarn± dziurê, która poch³ania wiêkszo¶æ ataków, je¶li jednak bêd± zbyt silne, to ostatecznie dziura zostanie przeci±¿ona i wybuchnie.

#8 Ognista bariera
Opis: Tworzymy przed sob± barierê z ognia, która spala wszystkie ataki.
Wykonanie: Podczas wymawiania formu³y "Defensywa numer 8 - Ognista bariera" lub po niej, tworzymy ¶cianê z ognia i ataki zostaj± spalane.

#9 Lodowy kr±g
Opis: Tworzy wokó³ nas barierê z lodu, bardzo mocn± i nawet silne ataki ogniste nie mog± siê jej równaæ.
Wykonanie: Podczas wymawiania formu³y "Defensywa numer 9 - Lodowy kr±g" lub po niej, zmra¿a siê wko³o nas powietrze i odpiera niemal¿e wszystkie ataki. Jednak¿e, jak w wielu innych zaklêciach, je¶li u¿ywa go niedo¶wiadczony wêdrowiec senny, mo¿e siê okazaæ, ¿e potê¿ny wróg zniszczy tê barierê zaklêciem zniszczenia z poziomu 6.

#10 Mroczny cmentarz
Opis: O¿ywiamy wszystkie istoty w pobli¿u 100 km, nadajemy im specjalne umiejêtno¶ci i walcz± w naszej obronie.
Wykonanie: Do wykonanie tego zaklêcia potrzebne s± jakie¶ 20 sekundy. W tym czasie warto unieruchomiæ przeciwnika jakim¶ zaklêciem obezw³adniaj±cym. Musimy poczuæ energiê tych wszystkich nie¿yj±cych istot i wskrzesiæ je do ¿ycia, wymawiamy podczas tego procesu formu³ê "Defensywa numer 10 - Mroczny cmentarz" lub po tym procesie. Kiedy przeciwnik uwolni siê z poza zaklêcia obezw³adniaj±cego, czeka go niemi³a niespodzianka. O¿ywieni bêd± mieli miecze, bêd± mogli skakaæ na 20 metrów, s± bardzo szybcy. Jednak¿e, zaklêcie posiada równie¿ skutki uboczne. Kiedy niedo¶wiadczony wêdrowiec senny u¿yje tego zaklêcia, to prawdopodobnie siê obudzi, gdy¿ o¿ywieni bêd± walczyæ przeciw niemu.


Polecam przeczytaæ ten temat conajmniej 3-krotnie, aby nasza pod¶wiadomo¶æ zapamiêta³a wszystkie zaklêcia podczas snu. Mam nadziejê, ¿e przyda siê to w waszej dalszej wêdrówce w LD i je umili Smile Jeszcze raz dziêkujê wszystkim u¿ytkownikom, którzy podawali mi propozycje dot. zaklêæ, a s± to miêdzy innymi:
-RastA.
-Fowo236PL
-piotrGTX
-MrMakisq


Ksiêga by http://www.psajko.fora.pl/
W celu kopiowania na inne forum, proszê zg³osiæ siê
do mnie w prywatnej wiadomo¶ci na forum.
WSZYSTKIE PRAWA ZASTRZE¯ONE


Peace Very Happy


Post zosta³ pochwalony 2 razy

Ostatnio zmieniony przez Golabek dnia Sob 22:16, 20 Pa¼ 2012, w ca³o¶ci zmieniany 2 razy
Sob 22:14, 20 Pa¼ 2012 Zobacz profil autora
RastA.
Senny Podró¿nik


Do³±czy³: 09 Sty 2012
Posty: 405
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 12 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

P³eæ: Mê¿czyzna

Post
Ja tu widzê co najmniej dwa wp³ywy anime (dok³adnie naruto) czy¿ siê nie mylê..?

Ksiêga super przeczytam ze trzy razy i walne e-booka na komórkê :>


A i jeszcze jedno- sprawd¼ opisy bo siê niektóre powtarzaj±.


Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez RastA. dnia Sob 22:33, 20 Pa¼ 2012, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
Sob 22:29, 20 Pa¼ 2012 Zobacz profil autora
Golabek



Do³±czy³: 05 Wrz 2012
Posty: 249
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 10 razy
Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: Okolice Olsztyna
P³eæ: Mê¿czyzna

Post
RastA. opisy s± praktycznie identyczne, bo po prostu trzeba wykonaæ niektóre zaklêcia tak samo Razz Anime, Bleach siê wzorowa³em.


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Sob 22:35, 20 Pa¼ 2012 Zobacz profil autora
iLuzjusz
Senny Podró¿nik


Do³±czy³: 21 Cze 2012
Posty: 1415
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 44 razy
Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: Dolina Muminków
P³eæ: Mê¿czyzna

Post
moim zdaniem, ksiêga fajna, ale nie lepiej napisaæ swoj±? Ogólnie twoja ksiêga reprezentuje 40 speli, fajnie, ale u¿ytkowanie z nich jest bardzo nie wygodne. Poco kto¶ mia³by wkuwaæ na blachê te cyferki, jak mo¿e odjeba* jaki¶ rytua³ i mu siê tworzy np. ogniste tornado Smile. Mimo, ¿e ksiêga ciekawa zachêcam u¿ytkowników to napisania w³asnej Smile, a nó¿ kto¶ ma ciekawsze czary w zanadrzu?
Oczywi¶cie pomijam fakt, ¿e czary np. zniszczenia profesjonalniej nazywaj± siê "ofensywne", albo to, ¿e brakuje podzia³u na ¿ywio³y, czy te¿ nawet zaklêæ opieraj±cych siê na fizjologii np. w obezw³adniaj±cych powinno byæ koniecznie "upicie" Smile.
Nie wiem jak wy, ale ja napiszê swoj±, a jak skoñczê to napiszê temat. A je¶li takie tematy bd popularne, to mo¿e stworzymy profesje, i dla ka¿dej profesji bd inne czary, albo siê napisze Wielk± Ksiêgê Czarów, co wy na to?


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Sob 23:07, 20 Pa¼ 2012 Zobacz profil autora
Fowo236
Senny Podró¿nik


Do³±czy³: 03 Wrz 2012
Posty: 380
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 5 razy
Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: Bydgoszcz
P³eæ: Mê¿czyzna

Post
te ró¿owe miecze od razu skojarzy³em z Bleachem ;P
Której to dywizji by³ kapitan? 7 chyba czy 9 Wink


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Sob 23:23, 20 Pa¼ 2012 Zobacz profil autora
Golabek



Do³±czy³: 05 Wrz 2012
Posty: 249
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 10 razy
Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: Okolice Olsztyna
P³eæ: Mê¿czyzna

Post
<-------- 6 dywizji Very Happy
Muminal dobry pomys³, mo¿naby stworzyæ te profesje itd.


Post zosta³ pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Golabek dnia Nie 9:33, 21 Pa¼ 2012, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz
Nie 9:26, 21 Pa¼ 2012 Zobacz profil autora
iLuzjusz
Senny Podró¿nik


Do³±czy³: 21 Cze 2012
Posty: 1415
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 44 razy
Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: Dolina Muminków
P³eæ: Mê¿czyzna

Post
golabek, wczoraj wpad³ mi do g³owy ciekawy pomys³, ¿eby stworzyæ tak± jakby grê w której by siê chodzi³o po ¶wiecie itp. a na pocz±tku by siê wybiera³o profesjê, co ty na to? Smile


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Nie 11:06, 21 Pa¼ 2012 Zobacz profil autora
incestus
Senny Podró¿nik


Do³±czy³: 02 Pa¼ 2012
Posty: 1791
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 86 razy
Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: Zabrze
P³eæ: Mê¿czyzna

Post
Wkuwanie nazw spelli z cyferkami jest dobre, to najprostszy rytual i daje pewnosc, ze dany czar zadziala, ale brakuje zapalnika - musi byc cos co konczy rytual : tupniecie noga, pstrykniecie, akcent na ostatnia sylabe, cokolwiek.


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Nie 11:11, 21 Pa¼ 2012 Zobacz profil autora
Golabek



Do³±czy³: 05 Wrz 2012
Posty: 249
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 10 razy
Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: Okolice Olsztyna
P³eæ: Mê¿czyzna

Post
Muminal dobre xD Idziemy spaæ i gramy ca³± noc Very Happy Najlepiej w wspólnym ¶nie ;p Ale jest to zajebi¶cie ciekawe i jak co¶, to zg³o¶ siê na PW i co¶ wymy¶limy ;P


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Nie 11:16, 21 Pa¼ 2012 Zobacz profil autora
piotrGTX



Do³±czy³: 07 Sty 2012
Posty: 163
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 1 raz
Ostrze¿eñ: 0/5

P³eæ: Mê¿czyzna

Post
Hehe Very Happy Widaæ, ¿e jeste¶ fanem fantasy Smile Zaklêcia s± w typie "staro¿ytno¶ci".

Nawet jedno z moich siê znalaz³o Razz


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Nie 20:06, 21 Pa¼ 2012 Zobacz profil autora
iLuzjusz
Senny Podró¿nik


Do³±czy³: 21 Cze 2012
Posty: 1415
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 44 razy
Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: Dolina Muminków
P³eæ: Mê¿czyzna

Post
No troszkê siê gra³o w MMORPG Smile. Tak swoj± drog± ju¿ z golabkiem pracujemy nad "gr±" Very Happy, szkoda, ¿e MLD jest strasznie rzadkim zjawiskiem, bo chêtnie bym z moim pomocnikiem by¶my przetestowali to w muliplayer Razz


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Nie 22:13, 21 Pa¼ 2012 Zobacz profil autora
RastA.
Senny Podró¿nik


Do³±czy³: 09 Sty 2012
Posty: 405
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 12 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

P³eæ: Mê¿czyzna

Post
Mumina³- jakim rzadkim. Swojego czasu MLD mia³em raz na miesi±c. Testowane z koleg± który opowiada³ mniej wiêcej to samo Very Happy. Mo¿na by to spróbowaæ zrobiæ w który¶ dzieñ, nawet je¶li przez lucid daydreaming Very Happy
Nie mogê siê doczekaæ !! Razz


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Pon 16:33, 22 Pa¼ 2012 Zobacz profil autora
maciex



Do³±czy³: 02 Cze 2011
Posty: 87
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 1 raz
Ostrze¿eñ: 0/5

P³eæ: Mê¿czyzna

Post
RastA. napisa³:
Mumina³- jakim rzadkim. Swojego czasu MLD mia³em raz na miesi±c. Testowane z koleg± który opowiada³ mniej wiêcej to samo Very Happy. Mo¿na by to spróbowaæ zrobiæ w który¶ dzieñ, nawet je¶li przez lucid daydreaming Very Happy
Nie mogê siê doczekaæ !! Razz


My¶lê ¿e pali³e¶ co¶ wiêcej ni¿ tylko zio³o aby osi±gn±æ z koleg± takie efekty Rolling Eyes

Co do tematu to bardzo ³adnie opisane no ale niestety tak ma³o okazji aby cokolwiek wypróbowaæ. Co¶ z teleportacji spróbuje bo chcia³bym lepiej pozwiedzaæ ¶wiat mojego snu.


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Pon 18:41, 22 Pa¼ 2012 Zobacz profil autora
iLuzjusz
Senny Podró¿nik


Do³±czy³: 21 Cze 2012
Posty: 1415
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 44 razy
Ostrze¿eñ: 0/5
Sk±d: Dolina Muminków
P³eæ: Mê¿czyzna

Post
Mnie zastanawia, dlaczego ludzie tu na mnie mówi± "Mumina³" a nie "Muminal" Wink
@Rasta, mo¿e MLD jest "czêste" jak siê pali zió³ko, ale potrzeba te¿ "bli¿szych" kontaktów z drug± os. co jak na razie jest dla mnie niewykonalne Razz
@maciex, tylko uwa¿aj by ciê nie wywali³o przy teleportacji Razz, Ja chyba bardziej siê pog³êbiê, w tajniki ofensywy Very Happy


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Pon 19:10, 22 Pa¼ 2012 Zobacz profil autora
RastA.
Senny Podró¿nik


Do³±czy³: 09 Sty 2012
Posty: 405
Przeczyta³: 0 tematów

Pomóg³: 12 razy
Ostrze¿eñ: 0/5

P³eæ: Mê¿czyzna

Post
Ja nic nie jaram!! ;d
Mo¿e do tego trzeba mieæ predyspozycje..? Indywidualne umiejêtno¶ci testuj±cego i partnera (nie mówiê ¿e jestem jaki¶ ¶wietny czy co¶- to mo¿e byæ jaki¶ cholerny przypadek)

Z moim koleg± jeste¶my jak klony- ta sama fryzura, muzyka, styl. Kolega jest tak¿e oneironaut±.
Wiem ¿e brzmiê jak heretyk ;d

A muminal- nie wiem czemu mumina³- tak jako¶ pasuje Very Happy


Post zosta³ pochwalony 0 razy
Pon 19:30, 22 Pa¼ 2012 Zobacz profil autora
Wy¶wietl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum ¦wiadomego ¦nienia! - psajko.pl Strona G³ówna » Wewn±trz sennego ¶wiata Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Id¼ do strony 1, 2  Nastêpny
Strona 1 z 2

 
Skocz do: 
Nie mo¿esz pisaæ nowych tematów
Nie mo¿esz odpowiadaæ w tematach
Nie mo¿esz zmieniaæ swoich postów
Nie mo¿esz usuwaæ swoich postów
Nie mo¿esz g³osowaæ w ankietach


fora.pl - za³ó¿ w³asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin